נהדר שפנית אליי, אצור קשר ממש מהר
אפשר גם להתקשר אליי או לשלוח וואטסאפ:
052-5404643
ממשקים ומילים שאנשים אוהבים
אפיון חוויית משתמש/מיקרו-קופי/שירותי תוכן
מתחילים מכאן
אודות
UXTERN הוא סטודיו לחוויית משתמש, למיקרו-קופי ולשירותי תוכן בניהול אחינעם שטרן – מאפיינת חוויית משתמש (UX) מוסמכת, בעלת ניסיון באפיון חוויית משתמש ובכתיבת מיקרו-קופי לממשקים דיגיטליים, וכן בעלת ניסיון של מעל 10 שנים בעריכת תוכן ובכתיבה לדיגיטל ולפרינט.
אני כאן כדי לעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלך באמצעות אפיון מדויק של חוויית המשתמש, כתיבת המיקרו-קופי הנכון לעסק שלך או עריכת התוכן לאתר, לאפליקציה, להודעת ה-SMS, לדף הנחיתה, לניוזלטר שלך או לסרטון שלך.
כל הפרטים כאן
אפיון חוויית משתמש (UX)
שלוש מילים שעוסקות בנושא אחד: רגש. אם החוויה של האנשים שגולשים באתר שלך, שמשתמשים באפליקציה שלך או שצופים בדף הנחיתה שלך תהיה טובה ואם הם ירגישו שנעים להם להשתמש במוצר הדיגיטלי שלך – התוצאות הרצויות לך לא יאחרו להגיע.
אפיון נכון ומדויק יגרום לממשק הדיגיטלי שלך (בין אם זה אתר, אפליקציה או דף נחיתה) להיות כזה שמבין את הלקוחות שלך ואת מה שהם צריכים, יהפוך את הממשק לברור וקל להתמצאות ויגרום לאנשים ליהנות ממנו – לפעמים אפילו להתרגש ממנו – ולרצות להשתמש בו… — אני כאן כדי לעזור לך לשדרג ולשפר מוצר קיים (אתר או אפליקציה), או להיות חלק מתהליך הקמת הממשק הדיגיטלי שלך עוד לפני שלב העיצוב והפיתוח, כדי שחוויית המשתמש בהם תהיה מדויקת, ממוקדת ונכונה לקהל היעד שלך ותביא לך תוצאות – כבר מההתחלה.
כל הפרטים כאן
מיקרו-קופי ואפיון שפה
בכל ממשק דיגיטלי – גם בשלך – יש מיקרו-קופי. מיקרו-קופי אלו בעצם המילים והמשפטים שקשורים בפעולה שמי שמשתמש באתר, באפליקציה, בדף הנחיתה, בניוזלטר, בהודעת ה-SMS או בפרסום הממומן שלך בפייסבוק אמור לעשות בו. למשל: למלא טופס יצירת קשר, לבצע רכישה באתר, להיכנס לקרוא פרטים נוספים בעמוד תוכן כלשהו, להירשם לניוזלטר, למצוא בקלות את מה שהוא מחפש באתר (בלי לבצע חיפוש), לקרוא פרטים נוספים על מבצע – ובעצם כל פעולה שקהל היעד שלך מבצע בממשק שלך. גם הודעות שגיאה, שמות של שדות, מייל אישור ביצוע פעולה, טקסט בדף שגיאה (404) – כל אלה, ועוד טקסטים רבים אחרים – נכללים תחת ההגדרה של “מיקרו-קופי”…
כל הפרטים כאן
שירותי תוכן
זה קורה לכולנו: אנחנו מכירים את העסק או את המותג שלנו הכי טוב, אנחנו מכירים את המוצר שאנו מציעים הכי טוב – ואנחנו אפילו יודעים מה אנחנו רוצים לומר למי שגולש אצלנו באתר, משתמש באפליקציה, קורא את דף הנחיתה או אפילו צופה בסרטון שהפקנו. ועדיין, אנחנו לא מצליחים למצוא את הניסוח המתאים לומר את הדברים. לפעמים יש לנו משבר כתיבה, אין לנו שום רעיון ואנחנו לא יודעים איך להתחיל. לפעמים יש לנו כל כך הרבה רעיונות ואנחנו לא מצליחים לעשות בהם סדר, ולפעמים אנחנו כותבים וכותבים, אבל איכשהו משהו לא עובד טוב…
כל הפרטים כאן
הפרויקטים שלנו
Amdocs
אפיון חוויית משתמש
(בדיקות שמישוח)
עו"ד ארתור שני
שורות' תוכן
Cal
אפיון חוויית משתמש
ומיקרו-קופי