הכניסה שלי לעולם ה-UX היתה טבעית. אחרי שנים רבות כעורכת ומנהלת אתרים, עבודה שכללה גם הזנת תוכן ודרישות לשיפור ממשקי ה-CRM שבהם עבדתי, הבנתי שהתוכן הכי טוב לא יצליח להגיע באמת לאנשים אם לא ישולב בממשק שמתאים להם, נוח להם ונותן להם משהו מעבר. ממשק שמעניק להם חוויה מהנה לצד מענה על הצרכים שלהם.
למדתי אפיון חוויית משתמש במכללת ג’ון ברייס אצל טל פלורנטין, והתחלתי את דרכי בעולם ה-UX באפיון אתר לנשים הרות ולאחר לידה. משם המשכתי בחברת כרטיסי האשראי Cal בתפקיד מאפיינת ואחראית פרויקטים דיגיטליים, לאחר מכן יצאתי לדרך עצמאית ובסופה הצטרפתי לצוות ה-UX בחברת matrix.
בעבודתי ב-matrix אפיינתי מגוון רחב של תהליכים עבור לקוחות שונים, ובהם בנק הפועלים, ישראכרט, האוניברסיטה העברית וחברת הביטוח הראל.
תהליך האפיון מרתק ומרגש אותי בכל פעם מחדש. ההיכרות עם כל הרבדים של המוצר, החשיבה על המשתמשים ועל מסע הלקוח שהם עוברים, השאיפה להקל עליהם כמה שיותר את התהליך ולתת להם את מקסימום החוויה ממנו, ולבסוף אפיון המסכים וכתיבת מסמך האפיון – כל אלה גורמים לי לתחושת סיפוק והגשמה.
פרויקטים ועבודות בתחום אפיון חוויית משתמש
matrix
אפיון ממשקים לדסקטופ ולמובייל, כתיבת מסמכי אפיון וביצוע בדיקות שמישות